Ihmeitä ilmassa Kaksplussan verkostoblogeissa

Sähköpostiini kilahti viesti Kaksplussalta. Pieni blogini oltiin huomattu ja minua pyydettiin  liittymään Kaksplussan blogiverkostoon. Lähdin mukaan, sillä blogiverkosto mahdollistaa blogilleni lisänäkyvyyttä sekä vertaistukea muilta bloggareilta. Olen aika innoissani tästä mahdollisuudesta!

Blogin ulkoasussa näkyy nyt Kaksplussan elementit ja joitakin mainoksia, mutta muuten kaikki säilyy ennallaan. Blogipostauksista ja niiden sisällöstä vastaan edelleen minä. Blogin kotiosoite pysyy samana, mutta lisäksi sen löytää Kaksplussan nettisivuilta muiden verkostoblogien joukosta. Voit seurata blogin kuulumisia myös Instagramin kautta @ihmeitailmassa .  

Uskon ja toivon, että Kaksplussan blogiverkoston kautta blogiini eksyy jokunen lukija lisää. Siispä pieni esittely blogista ja minusta lienee paikallaan.

 

Mikä Ihmeitä ilmassa?

Ihmeitä ilmassa on perhe- ja lifestyleblogi elämän ihmeistä, iloista ja suruista. Blogiani on kiitelty avoimesta ja rehellisestä tyylistä.  Aloitin bloggaamisen syyskyyssa 2020. Aiemmissa postauksissa olen kirjoittanut enimmäkseen raskausajasta sekä keskenmenon herättämistä tunteista. Koska odotan esikoisen syntyväksi minä hetkenä hyvänsä, jatkossa on luvassa ainakin kuulumisia vauva-arjesta. Jos tarina blogin nimen taustalla kiinnostaa, suosittelen lukemaan syyskuun postauksen Ihmeitä ilmassa.

Kuka minä olen? 

🌻 Nimeni on Eerika ja olen 27 v. 

💍 Olen naimisissa ihanan miehen, tulevan isän kanssa.

👶 Pian meillä on vauva! (laskettu aika 19.1.)

🏡 Asumme paritalokolmiossa Tampereella. Olen melkoinen kotihiiri, kohta kotiäiti.

🎵 Olen ammatilta musiikinopettaja ja tykkään muutenkin viettä aikaa musiikin parissa soittaen, laulaen ja musiikkia tehden.

📖 Lukeminen on ihanaa! Perinteiset ja äänikirjat - molemmat käy. Harry Potter-kirjat ovat ikisuosikkejani ja ovat tällä hetkellä parasta unilääkettä.

🌿 Rakastan luontoa ja pyrin elämään sitä kunnioittaen.

🍓 Minulle maistuu kasvisruoka.

 

Siinä oli muutama fakta minusta. Olisi hauska kuulla jotain sinusta. Laita kommenttikenttään pientä esittelyä itsestäsi, jos haluat.  :)


Tervetuloa blogiini kaikki uudet ja vanhat lukijat!

<3 Eerika 

Kommentit

Suositut tekstit